Tuesday, August 10, 2010

1st Ramadhan

selamat pagi kawan2....

pagi2 td saya bangun sebelum jam saya berbunyi.... saya set kul 4.30 pagi... tapi pukul 4 pagi... mata dah terbukak luassss.... heee excited menanti kedatangan 1 Ramadhan 1431h...

ambil botol air...g toilet..cuci muka...gosok gg...ambil air kat watercooler...
kenapa semua orang tak nak bangun lagi nih.... bancuh la air.... minum sensorang... huhu

1...2....3.... baring balik... hahaha (kot la nak g kejut semua orang)

4.30am...safa selak langsir...4.32am...diana pulak... heeee ada ke patut diana suruh my basuh muka... hello0o0o saya bangun dulu ok... hehehe

semua berkumpul kat common area C 2.4... ba'ah buat oat...safa pulak rebuskan hotdog... diana bukak kacang hijau dia...

YATI!!! bangun laa....

heee bilik saya sangat meriah... pepagi buta dah boleh gelak ketawa...

macamana lah saya nak berjauhan dengan mereka semua nanti.... xjumpe sehari pon saya dah rindu kawan2 saya....
ini pengalaman sahur 1st ramadhan kami di C 2.4





tembikai tu utk berbuka ok! heeee

segala mcm sos + jem~

No comments:

Dekat Di Hati Ku...~