Thursday, June 16, 2011

Engkau Rugi!!

Assalamualaikum sahabat sekalian...

Post kali ini menceritakan tentang seorang teman... teman yang sentiasa disisi sejak dipertemukan di IMYC 09...

Sahabat yang sentiasa diuji... sehingga dirinya sangat tabah... sangat kuat... andai my yang diuji sebegitu rupa...my rebah...

Awak...

Awak yang my kenal... sangat baik...sangat berilmu pengetahuan.. sentiasa memikirkan masa hadapan...

Awak sangat tabah menghadapi family awak dalam mencapai keredhaan Allah... Awak yang selalu di tikar sejadah mengadu pada yang maha Esa segala keluhan dan keresahan awak...

Saya sangat jauh dari awak...

Disaat saya mendengar apa yang menimpa diri awak... saya sangat terkejut... makanan yang terhidang didepan mata saya dipandang sepi... malam saya menjadi gundah gulana.. kerana awak sentiasa bersama saya tika saya ditimpa kesulitan....

Kenapa awak sembunyikan segalanya... kenapa awak seksa diri awak menangung segala derita awak...

Kami sentiasa bersama awak...tika senang dan susah... mungkin jauh di sisi... tapi dekat di hati...

Sesungguhnya bukalah ruang untuk kami membantu... sedikit sebanyak supaya awak boleh teruskan perjuangan hidup awak...

Berkali2 saya cube berfikir.. kenapa dia sanggup buat awak mcm tu...

Awak... sesungguhnya dia sangat rugi... sangat rugi!!

Teruskan perjuangan awak... kami sentiasa menyokong InsyaAllah...

Akan tiba seseorang yang selayaknya menerima cinta awak... InsyaAllah...

WE LOVE YOU!

1 comment:

Anonymous said...

saya..hanya senyum dan mengalirkan air mata membaca entry ini.. doakanlah 'orang yg terniaya' yg awak ceritakan di entry ini.. dia mungkin gagah di luar, tapi dalamannya sudah rapuh dan hancur di pijak2 dan di kuis2.. Allah knows the best ..:) syukran my lovely sister..:)

Dekat Di Hati Ku...~