Saturday, September 25, 2010

Eid Celebration ~ Saff & Ali & Zubair ~

Alhamdulillah... berakhir sudah program Eid Celebration collobration of 3 Mahallah :: Safiyyah & Ali & Zubair....
penat sungguh tulang belulang ini... nak baring pon susah takot pengsan sampai selasa... hihihi...

congrats to Safawati Safwan :: APM Eid Celebration 2010masihi bersamaan 1431h. You have done a GREAT job... well done my girl!! i know you can do it...:)

not to forget Mohd Fadzhil Yahya, Mohd Azfar, Sakdianah Hashim, Norhayati Kamaruzaman, Azan, Omar & semua komiti yang sangat komited menbanting tulang sejak dari awal lagi... alhamdulillah amanah + tanggungjawab yang diberikan kepada anda semua terlaksana walaupon tidak sempurna...at least kita berikan yang terbaik. InsyaAllah...

ada siapa2 lagi yang saya x puji kew?? hehehe

lega rasanya program yang dirancang sebelum cuti raya sudah pon selesai... syukur sangat2... kalau nak dihuraikan kat sini semua task2 yang kita semua buat since pagi td...perrghh tak cukup page nih... hehehe yang pasti..kita semua gembira...

sedikit teguran kepada komiti yang hanya muncul pada hari ini... :: ianya sangat tidak adil kepada komiti yang bertugas sejak awal gerak kerja dan anda hanya datang pada hari kejadian as if like u've done everything before... hate to mention it here... but WE had enough of poeple like YOU! pernah dengar tak perkataan PENGORBANAN??? yeah...kamu semua kene belajar BERKORBAN!!

kepada MRC2 yang tidak membantu dengan alasan EXAM & ASSIGNMENT or even TIADA ALASAN (just tak rasa nak bantu)... dimana janji2 manis mu time nak apply for MRC dulu?? sangat tidak sangka anda hanya mahukan post di MRC supaya anda semua tidak di KICK OUT dari mahallah sebab tidak aktif.... muhasabah lah diri anda... "MRC" is a excellent training for you to improve ur self. besides...berada di kalangan sahabat2 MRC sangat2 best...sangat2 mengajar erti persahabatan...hargailah peluang itu!

tidor elok2 ye komiti2 Eid...hehe jangan lupe bangun subuh esok tau2...

p/s :: i miss MRC Safiyyah 2009/2010...

1 comment:

Anonymous said...

love U sayang.. I baru berjinak-jinak semula dgn blog. Baru nak bace... :)

Dekat Di Hati Ku...~