Wednesday, September 8, 2010

steps till "the day i say i do"...

salam...

tanpa disangka-sangka angka 26 menjadi angka yang bermakna dalam hidup ku...

26 disember 2009 :: abang arif datang jumpe ayah & ummi untuk kenalkan diri
26 february 2010 :: alhamdulillah...kami di tunangkan...
26 disember 2010 :: insyaAllah...kami ke jinjang pelamin...

alhamdulillah tiada yang kebetulan...semua ini telah di atur oleh Allah Taala... aku sangat bersyukur atas kemudahan yang DIA kurniakan kepada kami...

semenjak kami di tunangkan... panjang akal ku memikirkan persiapan perkahwinan kami...

start dengan booking dewan... aku call bulan march 2010 untuk wedding pada bulan disember.. kawasan gombak sahaja...semua dewan FULLY BOOKED!! alangkah terkejutnya aku memandangkan time tu aku tengah kelam kilibut nak exam... terpaksa lah aku turun naik KAED ofis untuk tempah KAED GALLERY... prosedurnya agak susah sebab kne tulis surat kat somebody kat KAED tu untuk mintak permission first...

booking dewan pending sebab waiting for the approval from madam someone tu... lupe nama madam tu..hehe so terpaksalah KIV sekejap... dah la nak kne g praktikal kat bangi... kompom2 la susah nak dapat cuti just nak setelkan pasal kawen... so dari jauh je la aku buat keje... dari bangi aku call KAED office... sadly... mereka kata ada IIUM security nye event on 26disember... my heart was broken into pieces... i hang up the phone... strugling thinking...how...where... huhu

alhamdulillah...tak sampai 5 minit...KAED office call balik bawa kelegaan kepada ku... IIUM security cancel the booking... syukran ya ALLAH...

to be continued...<3

No comments:

Dekat Di Hati Ku...~