Tuesday, September 14, 2010

steps till "the day i say i do" II

sepanjang parktikal di Malaysian Palm Oil Board aku berkawan ngan kak ayu, kak yuyu nadzirah & ika... sangat gembira berada disamping orang2 yang ceria ni tika jauh dari teman2 yang havoc di UIA tu... hehehe hari2 ku sepanjang 3 bulan di penuhi dengan penuh gelak tawa... trimas warga mpob... especially puan yuslinda yang banyak mengajar ku etika kerja towards perfection yet fun! sayaaaang puan :)

kak yuyu n kak ayu pon dah bertunang time aku kenal mereka...dari mereka jugak aku belajar nak buat persiapan untuk kahwin nih... apa2 laman web pasal kahwin yang kak ayu jumpe...dia akan share.. so sama2 boleh tgk and komen.. heee tapi janji bos! ktrg buat keje... hehehe

petang2 balik keje tu...ada je aku jalan2 kat mana2 tempat yang ada jual kad kahwin.. kat warta...pkns..hentian kajang... ujung2 minggu plak g pkns shah alam tgk baju2 nikah...baju kahwin... kalau ada pameran perkahwinan... aku mesti pegi nye la... bawak kak sila...nani... sangat rambang mata...hihi

tapi until now...kad kahwin tak decide lagi...hihi janji akan setelkan asap ok! hehe sabar ye kawan2...

alhamdulillah selesai je praktikal aku...aku dah dapat setelkan baju kahwin ak, dewan kenduri, door gift & katering...

No comments:

Dekat Di Hati Ku...~