Thursday, April 14, 2011

Sahabat...di hati atau sekadar persinggahan...

Assalamualaikum....

Malam tadi tidurku terganggu.. memikirkan sesuatu..sesuatu yang mungkin sudah tiada di hati..

Hampir 5 bulan sudah kita semua tinggalkan UIA... masing2 dah keje... ada yang dah kahwin... tak kurang juga yang masih menganggur... errk..hahaha

Terlalu banyak memori sepanjang menuntut di UIA nih... terlalu banyak yang nak di kongsi.. Tapi kisah hari ini adalah kisah yang paling penting...kisah yang membuatkan tidurku terganggu.. Selama aku kat UIA ni la kan... kan lama... 5 1/2 tahun... so0o0 kawan ni bersilih ganti...tapi yang sentiasa di hati dari 1st day 1st sem 1st year till now...AIMI SYARFA... kita lalui bermacam2 ragam bersama2... terlalu banyak untuk diceritakan... gaduh...bertumbuk...tarik2 rambut pon...AIMI tetap kawan ngan my... tahap kesabaran yang mcmn la yang Allah kurniakan kat AIMI ni yeh?? you've been with me thu thick n thin..hard n easy...trouble n comfortable... kita ada satu policy untuk kekal besahabat! ingat tak apa policy tu?? hahaha kalau sama kelas...xleh sama bilik... kalau xdapat sama kelas...kene sama bilik.. at least tak jemu...tapi mampu bina kerinduan...kita bagai nescafe dan coffee mates...we complete each other :) Thank You So0o0 Much!

Zati...my kenal zati time kelas kat matrik... kelas kita semua sama kan dear...kamu sangat friendly n happy go lucky... bilik kita pon xpenah jauh...jerit pon dengar hehe..saya sangat suka kawan ngan awak... sangat suka awak n family yang sangat caring :) rindu saat kelas sama...study sama..hehe terima kasih sebab banyak bantu my dalam pelajaran... terutamanya maths.... hehe susah betol tak amek addmaths ni... alhamdulillah grad jugak.... belajar akaun sesama time matrik dulu hehehe... from zati my kenal farah... alhamdulillah... both of u are soooo amazing... tak lupe juga intan & mas.... eh ingat tak kita g raya umah madam nik... hehehe kelas akaun paling bestttt... with madam nik...rite? hehe miss the old days rite... u in my heart 4 ever :)

YATI saya sayang kamu sangat2... tak sangka kan...time matrik dulu...aku bukannya tak perasan ko...cumenya...aku time tu ada "geng"...tu yang tak terGENG dengan ko tu...lgpn kita tak sama level kan... Alhamdulillah...Allah tetap nak kita bersama...so DIA temukan kita kat BTN... Alhamdulillah...kali ni..hati kita tertaut...rumah kita dekat pulak...so mmg selalu la aku g umah ko kan...terima kasih sebab selalu bersama saya...susah dan senang saya... selalu ingatkan saya "my behave..." hehehe ko agak blur...tapi ko sangat jujur... so senang sangat kawan dengan ko..melalui awak...saya kenal orang2 yang hebat pae..ekin..nana..

Sebenarnya saya kenal pae dulu...baru kenal yati... kenal pae dari matrik... suka pae sebab pae tegas dan nampak sangat matang... saya belajar menjadi matang dari pae... hehehe teringat plak penah dok pi nangis kat bilik pae ngan zati... hahaha buat malu jerr... pae... terima kasih sebab bagi my jadi part of pae's life.. gembira sangat berpeluang kenal pae... terima kasih sebab selalu bagi my lepak bilik pae sejak kat matrik dulu sampai la kte grad... bagi my pinjam baju...bagi my dtg umah pae...tido umah pae...dan dapat rasa makanan paling sedap kt perlis... uihhhh terasa mcm nak makan lagi... hehe apa2 pon...thanks for the sweet memories... :) n my mintak maaf sangat2 kalau ada secara sengaja atau tidak.ada sakitkan hati pae... tak de apa yang my simpan dalam hati kecuali kenangan2 manis kita... :)

ekin mat hussien..awak roomate saya yang sangat best! we have been going tru a lot... saya sayang awak... terima kasih sebab sudi jadi kawan + roomate saya.... awak ngan pae ajar saya menjadi dewasa.. saya appreciate awak sangat2 cuma mungkin saya tak zahir kan secukupnya... saya banyak sakitkan hati awak... hehe kdg2 sengaja... kdg2 tak... tapi bile kita kehilangan baru la kita tahu betapa berharganya nilai sahabat sebenarnya... mungkin kita tak serapat dulu... tapi saya syg awak... n always praying that u will achieve the best in ur life...always and forever.... saya akan ingat awak selamanya... terima kasih sebab tak pernah abaikan saya sepanjang saya kawan ngan awak...

Nik Anis Amirah..tak ingat bile kita mula2 kenal... matrik ke? ke kat main camp yeh? tapi kita start rapat time kita sekelas n we spend some time together... my aimi anis alya n ekin... sem tu kita sangat rapat... study sama2..g kelas sama2... g exam sama2... tido kat bilik ya sama2... anis banyak dengar masalah my... banyak tolong my...drop my balik kelas..my gembira sangat anis n ya get back together... sebab thats best friends do... they be together... alhamdulillah... my ngan aimi takkan lupe anis... sebab anis is part of us selama satu sem lebey...sejak dah habes belajar... u stop replying my text... which make me wonder ada ke my buat silap... if ada...my mintak maaf...

They are great people who makes greats memories...

Ramai lagi yang sentiasa dalam hati saya...terutamanya my ro0mates...Nur Sakdianah Hashim, Safawati Safwan & Rabaatul Adawiyah... tak sampai 2 tahun pon kita kenal... tapiii kalian sangat2 baik...there is no word to describe pengorbanan kalian untuk my... sentisa ceriakan hidup my after a full day of class... ketawa bersama kalian... makan bersama... owh!!! really miss da moments...sakdianah...awak call saya hari tu cakap awak rindu saya pon boleh buat saya menangis teresak2 ok!

sekian dulu bebelan saya... heh! nnt saya sambung lagi ok...

p/s:: saya xnyatakan di atas siapa yang membuatkan tidur saya terganggu malam td...heh!

1 comment:

ana_diana said...

saya rindu kamu...=)

Dekat Di Hati Ku...~